Особливості вибору дизайну логотипу як основної складової фірмового стилю організації

Волк, К. (K. Volk) (2013) Особливості вибору дизайну логотипу як основної складової фірмового стилю організації. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 8-10.

[thumbnail of 2.pdf] PDF
Download (1MB)

Abstract

Розглядається процес створення та критерії вибору дизайну
логотипу організації. Висвітлено значущість логотипу як особливої
складової
фірмового
стилю організації (
The process of creation and selection criteria logo design
organization. Deals with the importance of logo as an integral part
of corporate identity)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: фірмовий стиль, логотип, дизайн логотипу (corporate identity, logo, logo design)
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 20 Mar 2013 14:24
Last Modified: 20 Mar 2013 14:29
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1701

Actions (login required)

View Item View Item