Сусь, М. (M. Sus) (2013) ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БРЕНДІВ У СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» . pp. 98-102.
PDF
- Published Version
Download (3MB) |
Анотація
У статті розглядається персоналізація комерційних брендів у маркетингових комунікаціях. Визначаються особливості залучення відомих осіб до бренд-комунікації в умовах українського бізнес-середовища.
(This article is devoted to personalization commercial brands in marketing communications. Peculiarities attract famous faces to brand communication in the Ukrainian business environment.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | бренди, брендинг, маркетингова комунікація, асоціативний експеримент, ефект ореолу. (brand, branding, marketing communication, associative experiment, halo effect.) |
Теми: | За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 21 Бер 2013 10:09 |
Остання зміна: | 21 Бер 2013 10:09 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1712 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |