ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БРЕНДІВ У СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ

Сусь, М. (M. Sus) (2013) ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БРЕНДІВ У СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конферен­ції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологіч­ний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» . pp. 98-102.

[thumbnail of 20.pdf] PDF - Published Version
Download (3MB)

Анотація

У статті розглядається персоналізація комерційних брендів у маркетингових комунікаціях. Визначаються особливості залучення відомих осіб до бренд-комунікації в умовах українського бізнес-середовища.
(This article is devoted to personalization commercial brands in marketing communications. Peculiarities attract famous faces to brand communication in the Ukrainian business environment.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: бренди, брендинг, маркетингова комунікація, асоціативний експеримент, ефект ореолу. (brand, branding, marketing communication, associative experiment, halo effect.)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 21 Бер 2013 10:09
Остання зміна: 21 Бер 2013 10:09
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1712

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент