Сусь, М. (M. Sus) (2013) ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БРЕНДІВ У СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» . pp. 98-102.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (3MB) |
Abstract
У статті розглядається персоналізація комерційних брендів у маркетингових комунікаціях. Визначаються особливості залучення відомих осіб до бренд-комунікації в умовах українського бізнес-середовища.
(This article is devoted to personalization commercial brands in marketing communications. Peculiarities attract famous faces to brand communication in the Ukrainian business environment.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | бренди, брендинг, маркетингова комунікація, асоціативний експеримент, ефект ореолу. (brand, branding, marketing communication, associative experiment, halo effect.) |
Subjects: | by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR |
Divisions: | The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 21 Mar 2013 10:09 |
Last Modified: | 21 Mar 2013 10:09 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1712 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |