Dziekański , Р. (Дзєканський П.) (2013) THE REGIONAL IDENTITY OF THE INHABITANTS OF ŚWIЕTOKRZYSKIE IN CONDITIONS OF GLOBALIZATION (Регіональна ідентичність мешканців Свєнтокшиського воєводства в умовах глобалізації). Наукові записки. Серія «Культурологія». Матеріали VI Міжнародної наукової конференції «Культура в горизонті сталих і плинних ідентичностей» (12-13 квітня 2013 року, м. Острог), Ч. 2. pp. 286-299.
PDF
Download (2MB) |
Анотація
The article is devoted to the analysis of regional identity
of the inhabitants of Świętokrzyskie. Author states that Polish
regions are increasingly recognizing the benefits of image. Strong
regional brand, his identity-merge the potential of the region and
presents it to add interest to market customers (visitors, investors,
potential residents). Identity means the benefits not only for the
region as a whole, but also for many groups (Стаття присвячена аналізу регіональної ідентичності
на прикладі мешканців Свєнтокшиського воєводства. Автор
стверджує, що польські регіони все більше усвідомлюють
переваги творення образів. Чіткий регіональний
бренд, його ідентифікаційний потенціал додає для регіонів
привабливості серед споживачів (туристів, інвесторів, потенційних
мешканців).
Ідентичність
визначається
як
перевага
не лише для цілого регіону, але й для багатьох груп)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | identity, regional identity, globalizaion, Świętokrzyskie (ідентичність, регіональна ідентичність, глобалізація, Свєнтокшиське воєводство) |
Теми: | За напрямами > Загальний відділ > Культурологія Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 17 Тра 2013 12:35 |
Остання зміна: | 17 Тра 2013 12:35 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1872 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |