Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби

Кобринь, С. (2008) Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби. Студентські наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія «Економіка», Вип.5. pp. 393-399.

[thumbnail of 5_08_29.pdf] PDF
Download (689kB)

Анотація

Розглядається реклама як метод нецінової конкуренції
на ринку кондитерських виробів України. Досліджується
роль реклами як інструменту впливу на споживчий попит.
Аналізується ефективність рекламної кампанії у створенні позитивного іміджу бренду на прикладі корпорації “Рошен”

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Економічний факультет
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 08 Кві 2011 09:08
Остання зміна: 08 Кві 2011 09:08
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/203

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент