Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби

Кобринь, С. (2008) Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби. Студентські наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія «Економіка», Вип.5. pp. 393-399.

[thumbnail of 5_08_29.pdf] PDF
Download (689kB)

Abstract

Розглядається реклама як метод нецінової конкуренції
на ринку кондитерських виробів України. Досліджується
роль реклами як інструменту впливу на споживчий попит.
Аналізується ефективність рекламної кампанії у створенні позитивного іміджу бренду на прикладі корпорації “Рошен”

Item Type: Article
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Economics Management
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 08 Apr 2011 09:08
Last Modified: 08 Apr 2011 09:08
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/203

Actions (login required)

View Item View Item