Головін, С. (Golovin S.) and Горяйнов, А. (Goryaynov А.) (2012) ЗВ’ЯЗОК ЗМІСТУ ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧОНАУКОВОГО ЦИКЛУ Й ФІЛОСОФСЬКО- АКСІОЛОГІЧНИХ РЕФЛЕКСІЙ ШКОЛЯРІВ (Relation Between the Contents of the subjects of Naturally and Scientific Cycle and the Phylosophical and axciological Reflections of the schoolchildren). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 24-31.
PDF
Download (288kB) |
Анотація
У статті наголошується на основному моменті світогляду,
що сконцентрований у питанні “Звідки я взявся?” Розглядаються
методи еволюціонізму та креаціонізму, за допомогою яких досліджується
це
питання.
Відстежено
зміну
освітніх
програм
у
відповідь
на вимоги дарвінізму, що вплинуло на світогляд ряду поколінь (The article marked on the basic moment of world view, which
concentrated on a first-ever question “From where I undertook?” The
methods of evolutionism and creationism are examined, which probed
this question. The change of the educational programs is watched in
accordance with the requirements of Darwinism, what influenced the
generations’ world view)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | світогляд, дарвінізм, державні навчальні програми, альтернатива (world view, Darwinism, government educational programs, alternative) |
Теми: | За напрямами > Релігія Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 06 Лис 2013 09:26 |
Остання зміна: | 06 Лис 2013 09:26 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2459 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |