Головін, С. (Golovin S.) and Горяйнов, А. (Goryaynov А.) (2012) ЗВ’ЯЗОК ЗМІСТУ ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧОНАУКОВОГО ЦИКЛУ Й ФІЛОСОФСЬКО- АКСІОЛОГІЧНИХ РЕФЛЕКСІЙ ШКОЛЯРІВ (Relation Between the Contents of the subjects of Naturally and Scientific Cycle and the Phylosophical and axciological Reflections of the schoolchildren). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 24-31.
PDF
Download (288kB) |
Abstract
У статті наголошується на основному моменті світогляду,
що сконцентрований у питанні “Звідки я взявся?” Розглядаються
методи еволюціонізму та креаціонізму, за допомогою яких досліджується
це
питання.
Відстежено
зміну
освітніх
програм
у
відповідь
на вимоги дарвінізму, що вплинуло на світогляд ряду поколінь (The article marked on the basic moment of world view, which
concentrated on a first-ever question “From where I undertook?” The
methods of evolutionism and creationism are examined, which probed
this question. The change of the educational programs is watched in
accordance with the requirements of Darwinism, what influenced the
generations’ world view)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | світогляд, дарвінізм, державні навчальні програми, альтернатива (world view, Darwinism, government educational programs, alternative) |
Subjects: | by fields of science > Religion Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 06 Nov 2013 09:26 |
Last Modified: | 06 Nov 2013 09:26 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2459 |
Actions (login required)
View Item |