РЕЛІГІЙНА ЕТИКА ЧИ РЕЛІГІЙНА ОСВІТА? ТОЧКИ ДОТИКУ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ( Religious Ethics or Religious Education? Points of Contiguity and Methodological Problems of Introduction)

Кришмарел, В. Ю. (Krishmarel V.Yu.) (2012) РЕЛІГІЙНА ЕТИКА ЧИ РЕЛІГІЙНА ОСВІТА? ТОЧКИ ДОТИКУ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ( Religious Ethics or Religious Education? Points of Contiguity and Methodological Problems of Introduction). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 231-238.

[thumbnail of 32.pdf] PDF
Download (255kB)

Анотація

У статті розкрито важливість етичної регламентації професії

соціального педагога. Охарактеризовано зафіксовані в
етичному кодексі моральні принципи соціально-педагогічної діяльності:

повага до гідності кожної людини, пріоритетність
інтересів клієнта, толерантність, довіра та взаємодія у вирішенні

проблем клієнта, доступність послуг, конфіденційність,
дотримання норм професійної етики (The importance of ethic regulation of social teacher’s profession
is exposed in the article. The moral principles of social-pedagogical
activity that are fixed in the ethic code are described: respect to the
dignity of everybody, priority of client’s interests, tolerance, trust
and co-operation in the decision of client’s problems, availability of
services, confidentiality, observance of professional ethics’ norms)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: релігійна освіта, курси морально-духовного спрямування, методологія, методика ( religious education, spiritual and moral education, methodology method)
Теми: За напрямами > Освіта
За напрямами > Етика
За напрямами > Релігія
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 07 Лис 2013 12:36
Остання зміна: 07 Лис 2013 12:36
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2496

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент