МІЖКОНФЕСІЙНІСТЬ ЯК КЕРІВНИЙ ПРИНЦИП У ВИКЛАДАННІ ПРЕДМЕТІВ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ І ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ( The Interkonfessionality as a Leading Principle at the Teaching of Spiritual and Moral Direction of Subjects and Teachers’ Education)

Саннікова, Т. В. (Sannikova T. V.) (2012) МІЖКОНФЕСІЙНІСТЬ ЯК КЕРІВНИЙ ПРИНЦИП У ВИКЛАДАННІ ПРЕДМЕТІВ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ І ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ( The Interkonfessionality as a Leading Principle at the Teaching of Spiritual and Moral Direction of Subjects and Teachers’ Education). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 292-298.

[thumbnail of 39.pdf] PDF
Download (270kB)

Abstract

Зниження рівня духовності суспільства трактується як
ключ до ряду глобальних проблем. Проаналізовано ефективність
християнського виховання як інтегративної навчальної дисципліни,
яка

є пусковим механізмом до підвищення духовності суспільства
та
зрештою – до вирішення глобальних
проблем (The decline of level of spirituality of society is interpreted as a
key to the row of global problems. Efficiency of christian education is
analysed as integrativnoy of educational discipline which is a starting
mechanism to the increase of spirituality of society and in the end – to
the decision of global problems)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: міжконфесійність, релігійна освіта, релігієзнавча освіта, духовно-моральне виховання ( interconfessional, religion and moral orientation, spiritual formation)
Subjects: by fields of science > Education
by fields of science > Religion
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 07 Nov 2013 13:51
Last Modified: 07 Nov 2013 13:51
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2505

Actions (login required)

View Item View Item