Саннікова, Т. В. (Sannikova T. V.) (2012) МІЖКОНФЕСІЙНІСТЬ ЯК КЕРІВНИЙ ПРИНЦИП У ВИКЛАДАННІ ПРЕДМЕТІВ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ І ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ( The Interkonfessionality as a Leading Principle at the Teaching of Spiritual and Moral Direction of Subjects and Teachers’ Education). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 292-298.
PDF
Download (270kB) |
Abstract
Зниження рівня духовності суспільства трактується як
ключ до ряду глобальних проблем. Проаналізовано ефективність
християнського виховання як інтегративної навчальної дисципліни,
яка
є пусковим механізмом до підвищення духовності суспільства
та
зрештою – до вирішення глобальних
проблем (The decline of level of spirituality of society is interpreted as a
key to the row of global problems. Efficiency of christian education is
analysed as integrativnoy of educational discipline which is a starting
mechanism to the increase of spirituality of society and in the end – to
the decision of global problems)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | міжконфесійність, релігійна освіта, релігієзнавча освіта, духовно-моральне виховання ( interconfessional, religion and moral orientation, spiritual formation) |
Subjects: | by fields of science > Education by fields of science > Religion Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 07 Nov 2013 13:51 |
Last Modified: | 07 Nov 2013 13:51 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2505 |
Actions (login required)
View Item |