Реалізація когнітивної психології у вихованні маленької дитини. (Implementation of cognitive psychology in the education a young child.)

Юревич, М. (M. Jurewicz) (2013) Реалізація когнітивної психології у вихованні маленької дитини. (Implementation of cognitive psychology in the education a young child.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.24). pp. 149-153.

[thumbnail of NZ_PSY_Vyp_24.149-153.pdf] PDF - Published Version
Download (273kB)

Анотація

Основною метою науково-дослідних міркувань автора є аналіз застосування когнітивної психологіїу вихованні маленької дитини. Більш детально були пояснені такі питання: Чи використовуються теоретичні знання когнітивної психології в освітній практиці? Який тип шкільного знання домінує у вихованні маленької дитини? Чи враховує рання освіта аспекти формування загальної структури психіки та особистості дитини віком 6-7 і 9-10 років? У цей період формування психіки є дуже еластичним і чутливим до освітніх взаємодій. Безсумнівно, сутність дидактичного та виховного процесу також значно відповідає характеру відносини, що виникають між учасниками цих взаємодій. Таким чином, увага приділяється тому, що диктує освітній контекст для збереження балансу між суб'єктивністю учня - потенціал, і суб'єктивності вчителя - наставника. У дидактично-виховному процесі матеріалізація ідеї суб'єктивності учнів - мета повинна бути реалізована відповідно до суб'єктивністі іншого індивіда. Дидактичний та виховний процес розуміється як такий, де 1-й рівень освіти вимагає перевірки системного підходу і теоретичної основи складових для подальшого обґрунтування проекту змін та дії. Для сучасної шкільної освіти особливий сенс мають праці великих науковців, таких як: Ж.Піаже, Л. Виготський та Дж. Брунер.
(The main objective of the scientific and research considerations undertaken by the author is the analysis of the application of cognitive psychology in the education of a small child. The following questions were explained in more detail regarding the above key problem: Does a theoretical knowledge from within the cognitive psychology permeate educational practice? Which type of school knowledge dominates in the education of a small child? Early school education covers children aged 6-7 and 9-10 andfalls within the period of shaping overall structures of the psychics and personality of a child. During that period it is very elastic and prone to educational interactions. Undoubtedly, the essence of the course of the didactic and educational process also strongly corresponds with the character of relations occurring between participants of these interactions. Therefore, the attention is paid to the fact that the said educational context enables keeping balance between the subjectivity of a pupil - charge and the subjectivity of a teacher - tutor. In the didactic and educational process the materialisation of the idea of subjectivity ofpupils -charges should be realised in agreement with the subjectivity of another man. The didactic and educational process understood in such a way on the 1st level of education requires verification of the hither to systematic approach and theoretical bases constituting the justification of drafted changes and actions undertaken. For contemporary school education the concepts of such great scientists gain a special meaning: J. Piaget, L. Wygotski or J. Bruner.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Реалізація когнітивної психології, початкова освіта, прогрес. (Implementation of cognitive psychology, primary education, progress.)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 07 Лис 2013 14:37
Остання зміна: 07 Лис 2013 14:37
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2508

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент