Павлюк-Шкрипек, А. (A. Pawluk-Skrzypek) (2013) Елементи когнітивної психології в освітніх терапії. (Elements of cognitive psychology in educational therapy.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.24). pp. 154-158.
PDF
- Published Version
Download (436kB) |
Анотація
Численні дослідження вказують на зв'язок труднощів у навчанні дітей з розладами поведінки та дефіцитом соціальних навиків як формою прояву цих негативних наслідків. Метою педагогічної терапії є вплив через педагогічні методи (навчальні та дидактичні) на причини і прояви таких труднощів у навчанні, що часто є причиною неуспішності дітей та призводить до негативних наслідків. Застосування когнітив-ної терапії є одним з ефективних способів впливу. Коригування спотворених когнітивних схем позитивно впливає на зміни у сфері освіти та соціальної компетенції дітей з труднощами в навчанні.
(Numerous researches indicate the relation of learning difficulties with behaviour disorders and deficits within social skills, as a display of negative effects of such difficulties. The task of a pedagogic therapy is impacting through pedagogic means (educational and didactic) the causes and demonstrations of children's difficulties in learning, aiming at the elimination of school failures and their negative consequences. Application of a cognitive therapy proves to be one of the effective ways of action within this area. Liquidating distorted cognitive schemas it positively affects changes in education and social competences of children with learning difficulties.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Педагогічна терапія, когнітивна психологія, упереджена думка. (Pedagogic therapy, cognitive psychology, preconceived notions.) |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 07 Лис 2013 15:05 |
Остання зміна: | 07 Лис 2013 15:05 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2510 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |