КРИТЕРІЇ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. (The Criteria of studies optimization at a higher educational institution.)

Ковальчук, З. (Z. Kovalchuk) (2013) КРИТЕРІЇ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. (The Criteria of studies optimization at a higher educational institution.). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". (Вип.24). pp. 112-121.

[thumbnail of Kovalchuk.pdf] PDF - Published Version
Download (691kB)

Анотація

У статті автор аналізує процес оптимізації навчання у вищому навчальному закладі. Розкриває критерії оптимізації педагогічного процесу, виділяє серед них рівень засвоєння знань студентів у відповідності змісту навчальної дисципліни цілям і завданням покращання професійної підготовки студентів (результат); мотивацію та пізнавальну активність студентів; витрати часу на досягнення результату. Акцентує свою увагу на особистості викладача як головної умови позитивного протікання оптимізації навчання.
(The article examines the process of learning optimization at a higher educational institution. It reveals the criteria for optimization of educational process, highlights the level of student learning in accordance with the content of the discipline goals and objectives to improve the results of students; motivation and cognitive activity of students, the time required to achieve results. Focuses in the individuality of the teacher as the main condition for the studies optimization.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Оптимізація навчання,критерії оптимізації, навчання, викладач, студенти, педагогічний процес. (Optimization studies, optimization criteria, training, students, pedagogical process.)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 15 Лис 2013 13:24
Остання зміна: 15 Лис 2013 13:24
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2539

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент