Гаврилюк, Н. (N. Havryliuk) (2014) АКТУАЛЬНІСТЬ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТУВАННЯ У ВИКЛАДАННІ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ – АГРОБІОЛОГАМ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» . (Вип.26). pp. 32-34.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
У статті обґрунтовується важливість здійснення моніторингу технології проектування, виокремлюються етапи для роботи над проектами студентами, визначені функції студента-об’єкта у традиційній освіті і студента-суб’єкта в освіті, заснованій на партнерстві.
(The importance of realization of planning technology monitoring is highlighted in the article. The stages of
students’ projects are selected, and functions of student-object in traditional education and student-subject in
education based on partnership are defined).
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Моніторинг, технологія проектування, студент-суб’єкт. (Monitoring, planning technology, student-subject). |
Теми: | За напрямами > Освіта > Педагогіка |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 02 Жов 2014 13:34 |
Остання зміна: | 02 Жов 2014 13:34 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3070 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |