Гриджук, О. (O. Hrydzhuk) (2014) ЛІНГВІСТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТАМИ ФАХОВОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ (НА МАТЕРІАЛІ ТЕРМІНІВ-СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ ЛІСІВНИЦТВА ТА ДЕРЕВООБРОБКИ). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.26). pp. 43-47.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
У статті розглядаються теоретичні аспекти ознайомлення студентів лісотехнічних спеціальностей зі структурно-семантичними особливостями термінологічних словосполучень лісівництва та деревообробки; здійснено їх семантичний аналіз; визначено структурні моделі; обґрунтовано доцільність їх
вивчення у вищому технічному навчальному закладі.
(The term phrases used to describe specific concepts in the field of forestry and wood processing are analyzed and
their lexical-semantic groups are researched in the article. The derivative models of term phrases of forestry and
woodworking are described, two-, three- and multicomponent compounds are differentiated in their composition.
The necessity of studying combinations of terms phrases of forestry and woodworking technology in a technical
high school is justified.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Терміносистема лісівництва, терміносистема деревообробки, термінологічні словосполучення, структурні моделі. (Forestry terminology, woodworking technology terminology, term phrases, structural models). |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 03 Жов 2014 08:08 |
Остання зміна: | 03 Жов 2014 08:08 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3073 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |