Пасічник, Я. (Y. Pasichnyk) (2014) ПОЗААУДИТОРНА РОБОТА ЯК ОДНА З ФОРМ ПІДВИЩЕННЯ МАТЕМАТИЧНОГО РІВНЯ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.26). pp. 103-107.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
У статті розглядаються такі види позааудиторних занять, як: групові (курсові) консультації лекційного характеру; групові пізнавальні консультації-бесіди полілогічного характеру; пізнавально-інструктивні бесіди діалогічного характеру; пізнавально-тренувальні групові та індивідуальні бесіди; групові (курсові) колоквіуми; підсумкові реферативно-конференційні заняття проблемних груп (за різною тематикою).
(The article deals with the following types of extracurricular classes: group (year) consultative lectures; cognitive group consultations of a polilogical character; cognitive instructional conversations of dialogic nature;
cognitive training group and individual interviews; group (year) colloquials; resuming conference sessions of
problem groups (on different topics).
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Позааудитора робота, колоквіуми, лекція, математичний рівень знань, навчальнй матеріал. (Independent work, colloquials, lectures, mathematical knowledge, study material). |
Теми: | За напрямами > Освіта > Педагогіка |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 07 Жов 2014 14:00 |
Остання зміна: | 07 Жов 2014 14:00 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3087 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |