Романова, Ю. (Y. Romanova) (2014) СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.26). pp. 115-118.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
У статті обґрунтовується необхідність формування та розвитку професійного мислення майбутніх психологів в умовах сучасних українських реалій. Пропонується структурна модель професійного мислення, що представлена трьома його компонентами, а саме: функціонально-операційним, змістовним та ціле-мотиваційним, які у своїй взаємодії забезпечують ефективне функціонування професійного мислення як цілісного феномену. Презентується авторське експериментальне ослідження компонентної структури професійного мислення майбутніх психологів. Аналізуються основні показники кожного із вищенаведених компонентів. Проводиться детальний аналіз ключових чинників ціле-мотиваційного компонента та висвітлюється їх взаємозв`язок з іншими компонентами. Експериментальним шляхом визначається пріоритетний вплив ціле-мотиваційного компонента на функціонування та розвиток професійного мислення майбутніх психологів у цілому.
(This article substantiates the rationale for the necessity to form and further develop profes-sional thinking of psychologists in conditions of todays Ukrainian environment. The author intends to structure professional thinking model, which consists of three components, such as functional-operative component, content component and goal-motivational component. It is also proposed to fo-cus attention on the close interrelations of all three components,in the integration of which provides effective operation of professional thinking as integral phenomenon.
Furthermore, author presents the experimental research devoted to the component structure of the professional
thinking of future psy-chologists. The indicators attributable to each of the above components are reviewed.
A detailed analy-sis of crucial factors of goal-motivational component is presented and their interrelation with
other components is reviewed in this article. Author discovers the major influence of goal-motivational component
on the general operation and development of professional thinking of the future psychologist).
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Професійне мислення, функціонально-операційний компонент, змістовний компонент, ціле-мотиваційний компонент, прагматичний чинник, егоцентричний фактор, самоактуалізуючий фактор, пізнавальний фактор, конформістський фактор. (Professional thinking, functional-operative component, content component, goal-motivational component, pragmatic factor, egocentric factor, self-actual factor, cognitive factor , conformance factor). |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 08 Жов 2014 09:17 |
Остання зміна: | 08 Жов 2014 09:17 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3089 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |