ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ ПРИ ВИВЧЕННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТУ.

Федчишин, Н. (N. Fedchyshun) (2014) ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ ПРИ ВИВЧЕННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТУ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка» (Вип.26). pp. 132-135.

[thumbnail of Fedchyshyn_NZ_Vyp_26.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті визначено особливості застосування гри при вивченні німецької мови; з’ясовано сутність гри як методу активізації навчально-пізнавальної діяльності; проаналізовано особливості використання гри у навчанні німецькій мові і її вплив на інтенсивність оволодіння студентами вміннями і навичками.
(The features of a game application in German language learning are outlined, and the essence of game as a
method to activate teaching and cognitiveprocesses is reviewed in the given article. The peculiarities of using games in learning of German language and its influence on the intensity of mastering skills by students are analysed).

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Німецька мова, навчальна (дидактична) гра, навчально-пізнавальна діяльність, критерії навчальної гри, студенти. (The German language, training (didactic) game, teaching and cognitive activity, training games criteria, students.)
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 08 Жов 2014 13:34
Остання зміна: 08 Жов 2014 13:34
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3093

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент