ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ.

Шулдик, А. (A. Shuldyk) (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка» (Вип.26). pp. 149-153.

[thumbnail of Shuldyk_NZ_Vyp_26.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті розкрито структуру професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів, висвітлені критерії, показники та умови його розвитку.
(The article describes the structure of the professionalism of managers of general educational institutions.
Criteria, indicatos and the conditions necessary for its development are described).

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Професіоналізм, когнітивний, мотиваційно-ціннісний та операційно-технологічний компоненти професіоналізму. (Professionalism, cognitive, motivational, operational and technological components of professionalism).
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 10 Жов 2014 07:40
Остання зміна: 10 Жов 2014 07:40
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3097

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент