Lubina, E. (2014) Kształcenie przez całeżycie jako szansa na redukcję problemów społecznych. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» . (Вип.26). pp. 159-169.
|
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
Інформаційне суспільство будується на знаннях і на них базує свою економіку. Знання означає пасиву участь у дійсності. Знання необхідно розбудовувати у активному аспекті: навчатися, щоб успішно діяти як індивідуально, так і суспільно. Зростає актуальність аксіологічного аспекту: навчатися, щоб мати
здатність до активного творення своєї долі і допомоги іншим. У часи суворої реальності економічних криз така здібність є необхідною для розв’язання суспільних проблем.
(Społeczeństwo informacyjne to społeczeństwo budowane na wiedzy i na niej opierające swoją gospodarkę Wiedzieć, to biernie uczestniczyć w rzeczywistości. Trzeba wiedzę rozbudować o aspekt czynny: uczyć się, aby działać skutecznie – indywidualnie i społecznie. Rośnie aktualność aspektu aksjologicznego: uczyć się, to czynić się zdolnym do aktywnego kształtowania swojego losu i pomagania innym. W trudnej rzeczywistości kryzysów gospodarczych taka zdolność jest konieczna dla rozwiązywania problemów społecznych.)
| Тип файлу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | Cуспільні проблеми, суспільство знань, знання.(Solving social problems, information society, knowledge). |
| Теми: | За напрямами > Психологія |
| Підрозділи: | UNSPECIFIED |
| Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
| Дата розміщення: | 10 Жов 2014 08:17 |
| Остання зміна: | 10 Жов 2014 08:17 |
| URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3099 |
Actions (login required)
![]() |
Переглянути елемент |


