Бобиль, С. (S. Bobyl) (2014) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСТО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ РЯІ/УЯІ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. (Sales personality oriented approach in teaching РЯІ/УЯІ in high school.). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.49). pp. 265-266.
PDF
- Published Version
Download (283kB) |
Анотація
У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції під час використання особистісно зорієнтованого підходу. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно орієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ /УЯІ за допомогою даного підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера.
(The article discusses the features of formation of foreign language competence using individually oriented approach. The author examines the nature of the formation of the concept of personality-oriented education of foreign students, analyzes the main vectors of methodical study of the Russian / Ukrainian as a foreign language with this approach, describes the basic principles for the implementation of this approach during fformirovaniya foreign language competence of the future engineer.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Особистісно зорієнтований підхід, диференціація знань, самоідентифікація, міжпредметні зв’язки. (Personality-oriented approach, the differentiation of knowledge, interdisciplinary communication.) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 25 Лис 2014 14:11 |
Остання зміна: | 25 Лис 2014 14:11 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3174 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |