ПІЗНАВАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В СТАРШИХ КЛАСАХ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ. (Cognitive-communicative approach in the studying monologue speech in the upper forms in the secondary school.)

Ковальчук, О. (O. Kovalchuk) (2014) ПІЗНАВАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В СТАРШИХ КЛАСАХ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ. (Cognitive-communicative approach in the studying monologue speech in the upper forms in the secondary school.). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філологія". (Вип.49). pp. 50-51.

[thumbnail of Koval'chuk.pdf] PDF - Published Version
Download (283kB)

Анотація

У статті висвітлено та проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо пізнавально-комунікативного підходу у навчанні монологічного мовлення в старших класах середньої школи. На основі узагальнення досліджень розкрито основні завдання і правила, якими повинен керуватись вчитель для реалізації цього методу.
(The views of national and foreign scholars on cognitive and communicative way of approach to the process of
teaching of monological speech in senior forms of school have been discussed and analyzed in the article. Based on
generalization of studies the principal tasks and rules to be used by the teacher in order to implement this method.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Mонологічне мовлення, пізнавально-комунікативний підхід, діяльність учнів, мислення, пізнання. (Monological speech, cognitive and communicative way of approach, activity of pupils, thinking, cognition.)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 19 Гру 2014 10:13
Остання зміна: 19 Гру 2014 10:13
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3294

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент