Яницька, О. (O. Yanytska) (2014) МОВЛЕННЄВІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ ЛІНГВОПРАГМАТИЧНИХ АСПЕКТІВ ЗАГОЛОВКІВ СТАТЕЙ ФРАНЦУЗЬКОГО МЕДІЙНОГО ДИСКУРСУ (НА ПРИКЛАДІ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ) (Language means of the expression lingua grammatical aspects of the articles’ titles of the French media discourse (based on the example of printed publication). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». (Вип.48). pp. 132-134.
PDF
- Published Version
Download (270kB) |
Анотація
У статті розглянуті лінгвопрагматичні особливості заголовків у французькому медійному дискурсі, особливості лінгвістичної прагматики, як науки, компоненти комунікативної ситуації, характеристики французького медійного дискурсу, роль прецендентних конструкцій і алюзій, прийоми акцентуалізації у медійному дискурсі.
(The article identifies pragmatic features of the headlines in the French media discourse, features of linguistic pragmatics, as a science, the components of communicative situations, characteristics of the French media discourse, the role of precendent constructions, allusions, methods of putting accents in media discourse.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Лінгвопрагматика, медіадискурс, комунікативна ситуація, прецендентність, інтертекстуальністю (Linguistic pragmatics, media discourse, communicative situation, precendent, intertextuality) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 02 Лют 2015 22:34 |
Остання зміна: | 02 Лют 2015 22:34 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3458 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |