Ковальчук, H. (N. Kovalchuk) (2014) ПУНКТУАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ (THe Punctuation literacy as a part of linguistic personality formation). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 41-43.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
У статті розглянуто теоретичні основи навчання пунктуації, розкрито її значення для формування мовної особистості учнів середніх класів, проаналізовано комунікативний підхід до формування пунктуаційних умінь і навичок.
Велику увагу приділено побудові системи вправ, яка б відповідала меті й завданням навчання мови:
роботі з текстом, конструюванню діалогів, використанню лінгвістичних казок, алгоритмів, граматикостилістичних і творчих вправ.
(In the article theoretical bases are examined to teaching of punctuation, its value for forming of linguistic
personality of studying middle classes, communicative approach to forming of punctuation abilities and skills
opens up.
Large attention is spared to construction of the system of exercises, that would answer a purpose and tasks
of teaching to the language: to work with a text, constructing of dialogs, use of linguistic fairy-tales, algorithms, exercises grammatical-stylistic and creative.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Пунктуація, принципи пунктуації, система пунктуаційних вправ (Punctuation, principles of punctuation, punctuation system of exercises) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 24 Лют 2015 08:41 |
Остання зміна: | 24 Лют 2015 08:41 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3518 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |