ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ТА САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКОЛОГІЇ І ФРАЗЕОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL GUIDELINES OF THE OPTIMIZATION OF THE EDUCATIONAL, COGNITIVE AND SELF-EDUCATIONAL ACTIVITIES OF THE ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS IN THE PROCESS OF STUDYING LEXICOLOGY AND PHRASEOLOGY OF THE UKRAINIAN LANGUAGE)

Греб, M. (M. Hreb) (2014) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ТА САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКОЛОГІЇ І ФРАЗЕОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL GUIDELINES OF THE OPTIMIZATION OF THE EDUCATIONAL, COGNITIVE AND SELF-EDUCATIONAL ACTIVITIES OF THE ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS IN THE PROCESS OF STUDYING LEXICOLOGY AND PHRASEOLOGY OF THE UKRAINIAN LANGUAGE). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.29). pp. 105-110.

[thumbnail of Hreb_NZ_Vyp_29.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті висвітлено психолого-педагогічні орієнтири оптимізації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення лексикології і фразеології української мови з урахуванням особливостей освітньо-виховного процесу сучасного педагогічного вишу.
(The article deals with psychological– pedagogical benchmarks of optimisation of educational-cognition and
self-educational activity of future primary school teachers within the process of teaching lexicology and phraseology
of Ukrainian language. Peciliarities of educational process at modern high educational establishments are taken
into consideration.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Навчально-пізнавальна та самоосвітня діяльність майбутніх учителів початкової школи, самостійна робота, оптимізація навчального процесу, вивчення лексикології і фразеології української мови, інтеграція знань, навчальні мотиви (Educationalcognitive and self-educational activity of future primary school teachers, independent work, optimisation of the educational process, studying of lexicology and phraseology of Ukrainian language, integration of knowledge, educational motives)
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 25 Лют 2015 13:43
Остання зміна: 25 Лют 2015 13:43
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3528

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент