Терп’як, О. (O. Terpiak) (2014) АНАЛІЗ ПРОГРАМ ДЛЯ ПОГЛИБЛЕНОГО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЧАСТИНА ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАНЯ КРЕАТИВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ В ЛІЦЕЇСТІВ ГУМАНІТАРНИХ КЛАСІВ (THE ANALYSIS OF THE PROGRAMMES OF ENHANCED STUDYING OF THE UKRAINIAN LANGUAGE AS A PART OF THE INVESTIGATION OF THE PROCESS OF THE FORMATION OF THE CREATIVE WRITING OF THE LYCEUM PUPILS). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 68-72.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
У статті проаналізовано програми для поглибленого вивчення української мови, розглянуто вимоги щодо реалізазії мовленнєвої змістової лінії у класах філологічного профілю. З’ясовано вагому роль вправ для вдосконалення культури й розвитку зв’язного мовлення ліцеїстів гуманітарних класів. Описано місце й значення запропонованих різноманітних творчих завдань і вправ у процесі формування креативного пи-
семного мовлення ліцеїстів.
(The article analyzes and describes the programmes for extensive learning of Ukrainian language. It is mentioned
that all the authors propose a great number of exercises for developing and improving pupils’ cultural level and
speaking skills. Every programme includes different creative tasks, such as miniature composition, compositionpondering,
essay, retelling when the person of narrator is changed, sketches, scenery portraits and others.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Програма, поглиблене вивчення української мови, креативне писемне мовлення, види вправ, творче завдання (Programme, extensive learning of Ukrainian language, creative writing, types of exercises, creative task) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 26 Лют 2015 12:42 |
Остання зміна: | 26 Лют 2015 12:42 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3535 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |