Щербакова, О. (O. Shcherbakova) (2014) ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ АКАДЕМІЧНО ЗДІБНИХ ДІТЕЙ В УМОВАХ МЕРИТОКРАТИЧНОЇ ОСВІТИ (Psychological Adaptation of Academically Capable Children under Conditions of Meritocratic Education). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.30). pp. 133-137.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
Стаття присвячена дослідженню психолого-педагогічних умов психологічної адаптації академічно здібних дітей в умовах меритократичної освіти. Визначено позитивний зв’язок між високим рівнем мотивації, самооцінки, благополуччям взаємин у групі й психологічною адаптацією учнів у класах «Інтелект
України», а також високу ефективність програми психологічного супроводу академічно здібних учнів початкової школи в умовах меритократичної освіти.
(This article deals with psychological and pedagogical conditions of psychological adaptation of academically
capable children under conditions of meritocratic education. The positive connection between the high level of
motivation, self-appraisal, wellbeing, relations in the group and psychological adaptation of students in «Intellect
of Ukraine» classes and high efficiency of the psychological support program of academically capable students
under conditions of meritocratic education are denoted.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Психологічна адаптація, молодший школяр, меритократична освіта, академічно обдаровані діти, психологічний супровід (Psychological adaptation, primary school pupils, meritocratic education, academically gifted children, psychological support) |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 19 Бер 2015 14:01 |
Остання зміна: | 19 Бер 2015 14:01 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3595 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |