Старовойтенко, Н. (N. Starovoitenko) and Лещинський, О. (O. Leschynskyi) and Рига, Т. (T. Ryha) (2014) ДО ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА ЗІ СТУДЕНТАМИ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (The Problem of Teaching Communicative Interaction between Teacher and Students in Terms of the Educational Process of Higher Education Institution). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.27). pp. 141-144.
PDF
- Published Version
Download (257kB) |
Анотація
У статті розглядається проблема педагогічної комунікативної взаємодії викладача зі студентами.
Проаналізовано ставлення студентської молоді до особливостей контактної педагогічної взаємодії. Підкреслюється важливість позитивного психологічного клімату повсякденного педагогічного спілкування у вищій школі, зокрема акцентовано увагу на бар’єри, що заважають партнерству в спільній діяльності
викладачів і студентів.
(In the article the problem of pedagogical communicative co-operation of teacher and students is examined. The
evaluation of students youth’s relations are analysed in relation to the features of pin pedagogical co-operation.
Importance of positive psychological climate of everyday pedagogical commonunication in higher school is
underlined. Special attention is paid to barriers that influence partnership of teachers and students.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Педагогічне спілкування, стилі педагогічного спілкування, бар’єри професійно–педагогічного спілкування, комунікативні прийоми, педагогічний гумор (Pedagogical commonunication, styles of pedagogical commonunication, barriers of professionallypedagogical commonunication, communicative techniques, pedagogical humour) |
Теми: | За напрямами > Освіта > Педагогіка |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 02 Кві 2015 09:04 |
Остання зміна: | 02 Кві 2015 09:04 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3632 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |