Хом'як, І. (I. Khomiak) (2009) ТИПОЛОГІЯ УРОКІВ МОВИ. Науковий часопис Національного педуніверситету ім. М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови: зб. наук. Праць (Вип. 5). pp. 22-25.
Preview |
PDF
- Published Version
Download (294kB) | Preview |
Анотація
У статті проаналізовано класифікаційні підходи до уроків мови як основної форми організації навчально-виховного процесу в
загальноосвітньому закладі, охарактеризовано їх структуру.
(The classification approaches to the lessons of language as basic form of organization of an educational process in general establishment are analysed in the article, their structure is described.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Урок, сучасний урок, типологія уроків, структура уроків (Lesson, modern lesson, typology of lessons, structure of lessons) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра української мови і літератури |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 27 Тра 2015 09:37 |
Остання зміна: | 27 Тра 2015 09:37 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3733 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |