Хом'як, І. (I. Khomiak) (2009) ТИПОЛОГІЯ УРОКІВ МОВИ. Науковий часопис Національного педуніверситету ім. М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови: зб. наук. Праць (Вип. 5). pp. 22-25.
Preview |
PDF
- Published Version
Download (294kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано класифікаційні підходи до уроків мови як основної форми організації навчально-виховного процесу в
загальноосвітньому закладі, охарактеризовано їх структуру.
(The classification approaches to the lessons of language as basic form of organization of an educational process in general establishment are analysed in the article, their structure is described.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Урок, сучасний урок, типологія уроків, структура уроків (Lesson, modern lesson, typology of lessons, structure of lessons) |
Subjects: | by fields of science > General issues of linguistics and literature > Linguistics. Philology |
Divisions: | The College of Humanities > The Department of Ukrainian Language |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 27 May 2015 09:37 |
Last Modified: | 27 May 2015 09:37 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3733 |
Actions (login required)
View Item |