Шевчук, Д. (D. Shevchuk) (2009) СИТУАЦІЯ “СЕМІОТИЧНОЇ ЕКСПАНСІЇ” ЯК КОНСТЕКСТ СУЧАСНИХ МАС – МЕДІА. Наукові записки. Серія «Культура і соціальні комунікації» (Вип. 1). pp. 209-215.
Preview |
PDF
- Published Version
Download (123kB) | Preview |
Анотація
Статтю присвячено аналізу проблеми семіоцентризму,
який визначають як характерну ознаку сучасності. Автор
аналізує основні концепти, пов’язані із осмисленням феномену семіотичної експансії та її взаємозв’язку із сучасними
мас-медіа. Досліджуються також проблеми симулякрів (Ж.
Бодріяр), автономії медіа. Автор стверджує, що концепт
семіотичної експансії може пояснити надінформативність
сучасного суспільства, але ми повинні мати критичний погляд на ствердження автономності і всеохопленності семіосфери.
(The article is dedicated to the analysis of problem of
semiocentrism, which is characterized as the main feature of the present time. Author analyzes the main concepts connected with interpretation of the phenomenon of semiotic expansion and correlation of it with contemporary mass-media. The problems of simulacrum (J. Baudriallard), autonomy of media are also examined. Author states that concept of semiotic expansion can explain ultranformational content of the contemporary society, but we need to have the critique view on affirmation the autonomy and universality of semiosphere.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Загальний відділ > Журналістика |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 10 Чер 2015 12:08 |
Остання зміна: | 10 Чер 2015 12:08 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3754 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |