Оголошення та повідомлення в метро, їх синтаксичні характеристики

Леонова, Н. (N. Leonova) (2014) Оголошення та повідомлення в метро, їх синтаксичні характеристики. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». (Вип.50). pp. 65-67.

[thumbnail of 16.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (254kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто синтаксичні особливості оголошень та повідомлень у метро. Проаналізовано ці конструкції як один із різновидів малих жанрових форм інформації (МЖФІ) серед інших синтаксичних одиниць. Визначено види номінативних і вокативних речень як моделей, у яких функціюють розглянуті структури.
(The article N.V. Leonova considered syntactic features announcements and advertisements in the subway.
Also defines the place of messages and ads in the subway as a form of small genre forms of information (MZHFI) among other similar syntactic units. The kinds of nominative and vocative proposals as models in which the function considered structure.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Повідомлення в метро, оголошення в метро, малі жанрові форми інформації, вокативні конструкції, номінативні мінімальні побудови, віртуально-фактичні соціумні пари-моделі А – П, А – УП (Posts in the subway, the subway ads, small genre forms of information vocative construction nominative minimal construction, virtually – actual society a pair of model A – P, A – UP)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 21 Гру 2015 08:00
Остання зміна: 21 Гру 2015 08:00
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3972

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент