Специфика использования хрононимов в рекламных текстах фармацевтических препаратов (SPECIFIC NATURE OF USING CHRONONYMS IN PHARMACEUTICAL ADVERTISING TEXTS)

Насакина, С. (S. Nasakina) (2015) Специфика использования хрононимов в рекламных текстах фармацевтических препаратов (SPECIFIC NATURE OF USING CHRONONYMS IN PHARMACEUTICAL ADVERTISING TEXTS). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.55). pp. 169-171.

[thumbnail of 62.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (327kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто функціонування хрононімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Досліджено потенціал хрононімів як вагомих одиниць, що увиразнюють мову медіа-текстів. Простежується якісний та кількісний склад хрононімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів на матеріалі української, англійської та російської мов.
(The article deals with the chrononyms in pharmaceuticals advertising texts. Chrononyms’ potentiality as expressive
means in media-texts are researched. Qualitative and quantitative structure of chrononyms in Ukrainian, English and Russian pharmaceuticals advertising texts are determined.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Хрононим, фармацевтические препараты, рекламные тексты, собственные имена (Chrononym, pharmaceuticals, advertising texts, proper names)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 18 Січ 2016 19:23
Остання зміна: 18 Січ 2016 19:23
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4078

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент