Насакина, С. (S. Nasakina) (2015) Специфика использования хрононимов в рекламных текстах фармацевтических препаратов (SPECIFIC NATURE OF USING CHRONONYMS IN PHARMACEUTICAL ADVERTISING TEXTS). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.55). pp. 169-171.
Preview |
PDF
- Published Version
Download (327kB) | Preview |
Анотація
У статті розглянуто функціонування хрононімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Досліджено потенціал хрононімів як вагомих одиниць, що увиразнюють мову медіа-текстів. Простежується якісний та кількісний склад хрононімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів на матеріалі української, англійської та російської мов.
(The article deals with the chrononyms in pharmaceuticals advertising texts. Chrononyms’ potentiality as expressive
means in media-texts are researched. Qualitative and quantitative structure of chrononyms in Ukrainian, English and Russian pharmaceuticals advertising texts are determined.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Хрононим, фармацевтические препараты, рекламные тексты, собственные имена (Chrononym, pharmaceuticals, advertising texts, proper names) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 18 Січ 2016 19:23 |
Остання зміна: | 18 Січ 2016 19:23 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4078 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |