Чернова, А. (A. Chernova) (2015) Типологія сучасної французької соціальної реклами (Typology of modern French public advertising). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.55). pp. 277-280.
Preview |
PDF
- Published Version
Download (370kB) | Preview |
Анотація
Статтю присвячено дослідженню критеріїв класифікації соціальної реклами, а саме аналізу різних типологій,
запропонованих вітчизняними та зарубіжними вченими. Акцент зроблено на неспівпадінні термінологічного апара-
ту, оскільки термін «соціальна реклама» використовується лише в межах пострадянського простору, натомість
зарубіжні науковці оперують поняттями «суспільна» та «некомерційна» реклама. Також особливу увагу було приді-
лено спробі створення власної типології за тематичним критерієм. Кожен підвид соціальної реклами проілюстро-
вано конкретним прикладом французького рекламного повідомлення.
(The article is devoted to the research of the classification criteria of public advertising and to the analysis of various typologies offered by domestic and foreign scholars. The focus was made on noncompliance of terminology, because the term «social advertising» is used only within the former Soviet Union, while foreign scientists use the term «public» and «noncommercial»
advertising. Moreover, special attention has been focused on tentative to create our own typology based on the
thematic criteria. Each type of public advertising is illustrated by concrete example of the French advertising message.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | соціальна реклама, типологія, французький рекламний дискурс (public advertising, typology, French advertising discourse) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 21 Січ 2016 20:05 |
Остання зміна: | 21 Січ 2016 20:05 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4126 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |