Змістовий аспект формування лінгвосоціокультурної компетенції учнів загальноосвітньої школи

Бронетко, І. (I. Bronetko) (2015) Змістовий аспект формування лінгвосоціокультурної компетенції учнів загальноосвітньої школи. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.55). pp. 14-16.

[thumbnail of 7.pdf]
Preview
PDF
Download (1MB) | Preview

Анотація

У статті розглядається змістовий аспект формування лінгвосоціокультурної компетенції учнів, компоненти
лінгвосоціокультурної компетенції, принципи та методи формування лінгвосоціокультурної компетенції.
(The article reviews the semantic aspect of forming lingvosociocultural students’ competence, principles and methods of forming lingvosociocultural competence, its’ aim at the lessons of foreign languages, defining the role of e-books in formation of pupils’ lingvosociocultural competence. Current models of communication demonstrate that studying a foreign language you need to include linguistic and socio-cultural components in the form of regional geographic information, information about national holidays, music and other important facts of the studied country (habits, gestures) therefore discussed in the article modern technology helps the effective lingvosociocultural competence’s formation.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Лінгвосоціокультурна компетенція, лінгвістична компетенція, соціокультурна компетенція, інформаційні технології, електронний підручник (Lingvosociocultural competence, linguistic competence, socio-cultural competence, information technology, electronic textbook)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 22 Січ 2016 21:14
Остання зміна: 22 Січ 2016 21:14
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4137

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент