Мовно-структурні особливості побудови українських та американських слоганів

Павловська, І. (2009) Мовно-структурні особливості побудови українських та американських слоганів. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 128-137.

[thumbnail of 1_09_9.pdf] PDF
Download (474kB)

Abstract

Стаття присвячена аналізу лексичних, синтаксичних
та фонетичних особливостей рекламних слоганів українських та американських журналів. На основі цих особливостей виявлено основні закономірності побудови українських
та американських слоганів, їх спільні та відмінні риси.

Item Type: Article
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature > Linguistics. Philology
by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 18 Apr 2011 13:31
Last Modified: 18 Apr 2011 13:31
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/414

Actions (login required)

View Item View Item