Джава, Н. (N. Dzhava) (2015) Deutsch lehren lernen: besonderheiten des handlungsorientierten fremdsprachenunterrichts. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.55). pp. 27-29.
Preview |
PDF
- Published Version
Download (278kB) | Preview |
Анотація
У статті розглядається роль діяльнісно орієнтованого процесу навчання іноземних мов, описується роль завдань у вивченні та викладанні мов, пропонуються активні форми проведення занять з іноземної мови на основі
діяльнісного підходу.
(This article deals with the role of the activity-oriented approach to studying of foreign languages, describes the role of tasks in the process of teaching and studying languages.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Діяльнісно орієнтований процес навчання, активні форми роботи, проблемні завдання, творча взаємодія (Activity-oriented approach to studying, active forms of work, problematic tasks, creative interaction) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 23 Січ 2016 15:07 |
Остання зміна: | 23 Січ 2016 15:07 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4142 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |