Deutsch lehren lernen: besonderheiten des handlungsorientierten fremdsprachenunterrichts

Джава, Н. (N. Dzhava) (2015) Deutsch lehren lernen: besonderheiten des handlungsorientierten fremdsprachenunterrichts. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.55). pp. 27-29.

[thumbnail of 12.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (278kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається роль діяльнісно орієнтованого процесу навчання іноземних мов, описується роль завдань у вивченні та викладанні мов, пропонуються активні форми проведення занять з іноземної мови на основі
діяльнісного підходу.
(This article deals with the role of the activity-oriented approach to studying of foreign languages, describes the role of tasks in the process of teaching and studying languages.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Діяльнісно орієнтований процес навчання, активні форми роботи, проблемні завдання, творча взаємодія (Activity-oriented approach to studying, active forms of work, problematic tasks, creative interaction)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 23 Jan 2016 15:07
Last Modified: 23 Jan 2016 15:07
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4142

Actions (login required)

View Item View Item