Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення

Скуба, В. (2009) Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 183-191.

[thumbnail of 1_09_13.pdf] PDF
Download (465kB)

Abstract

У статті розглядається можливість використання у
рекламному повідомленні архетипів та архетипових образів, що покращує ефективність рекламного повідомлення,
як комунікативного акту між виробником та споживачем
товару, поглиблює мотивацію до купівлі певної продукції;
досліджується можливість створення успішного бренду на
базі використання теорії архетипів.

Item Type: Article
Subjects: by fields of science > General section > Культурологія
by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 18 Apr 2011 13:44
Last Modified: 18 Apr 2011 13:44
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/418

Actions (login required)

View Item View Item