Yemelyanova, O. and Shcherbak, E. (2015) Morphological represntation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 11-13.
Preview |
PDF
- Published Version
Download (333kB) | Preview |
Анотація
У статті розглядається імплікативний компонент в текстах реклами з точки зору його морфологічної представленості. З’ясовано, що ретельно обмірковане уживання прикметників і, особливо, ступенів порівняння, займенників, прислівників, іменників, дієслів використовується творцями рекламних текстів як дієвий засіб впливу на свідомість реципієнта.
(The article deals with the implicative component in ad texts from the point of view of its morphological representation.
It was found out that a thoroughly considered usage of adjectives, degrees of comparison, in particular, pronouns, adverbs, nouns, verbs is done by ad text writers as an efficient method of influence on a recipient’s mind.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Імплікативний компонент, рекламний текст, текст оголошень, реципієнт, лексичні одиниці (Implicative component, promotional text, ad copy, recipient, lexical units) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 10 Лют 2016 11:47 |
Остання зміна: | 10 Лют 2016 11:47 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4263 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |