Охріменко, Г. В. (H. Okhrimenko) (2015) Життєвий цикл інформаційної продукції як товару. Матеріали I Міжнародної науково-практичної е-конференції «МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНІ АКАДЕМІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ І ГЛОБАЛЬНІ ІННОВАЦІЇ: ГУМАНІТАРНІ ТА СОЦІАЛЬНІ НАУКИ» (MARGIHSS 2015) 10-11 вересня 2015, м. Київ, Україна. pp. 158-160.
PDF
- Published Version
Download (412kB) |
Abstract
У статті йдеться про життєвий цикл інформаційної продукції як товару сучасності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | by fields of science > General section > Газети. Преса. Прес-центр. |
Divisions: | The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities |
Depositing User: | Віталій Бондар |
Date Deposited: | 22 Feb 2016 09:16 |
Last Modified: | 22 Feb 2016 09:16 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4306 |
Actions (login required)
View Item |