Життєвий цикл інформаційної продукції як товару

Охріменко, Г. В. (H. Okhrimenko) (2015) Життєвий цикл інформаційної продукції як товару. Матеріали I Міжнародної науково-практичної е-конференції «МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНІ АКАДЕМІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ І ГЛОБАЛЬНІ ІННОВАЦІЇ: ГУМАНІТАРНІ ТА СОЦІАЛЬНІ НАУКИ» (MARGIHSS 2015) 10-11 вересня 2015, м. Київ, Україна. pp. 158-160.

[thumbnail of okhrimenko_160215..pdf] PDF - Published Version
Download (412kB)

Abstract

У статті йдеться про життєвий цикл інформаційної продукції як товару сучасності.

Item Type: Article
Subjects: by fields of science > General section > Газети. Преса. Прес-центр.
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Віталій Бондар
Date Deposited: 22 Feb 2016 09:16
Last Modified: 22 Feb 2016 09:16
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4306

Actions (login required)

View Item View Item