Hnapovska, L. (2015) Teacher rolers in teaching foreign languages: retrospective analysis and insights into the future. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 283-286.
PDF
- Published Version
Download (347kB) |
Анотація
У статті наведено історичний екскурс у розвиток підходів до викладання іноземних мов. Концептуальні ознаки кожного з підходів охарактеризовано в термінах методів та прийомів, типових в межах розглянутих методологічних парадигм. Особливу увагу приділено професійним компетенція та ролям, що притаманні вчителю в контексті діяльнісно-орієнтованого підходу до навчання іноземних мов.
(The article offers retrospective analysis of approaches to teaching foreign languages. Peculiarities of each of the approaches are interpreted pertaining to the set of methods and techniques available within the framework of the methodological paradigms under consideration. Special emphasis is placed on professional competences and roles inherent to teachers in the context of action-oriented learner-centred approach to language teaching.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Методологія викладання іноземних мов, методи викладання, методичні прийоми, діяльнісно-орієнтований підхід, формати взаємодії викладача та студента (Foreign languages teaching methodology, teaching methods, techniques, action-oriented approach, learnercentredness, teacher-student interaction formats) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 15 Бер 2016 15:42 |
Остання зміна: | 15 Бер 2016 15:42 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4397 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |