Емотивна компетентність працівника сфери туризму, як запорука здійснення успішної професійної діяльності (Communicative competence of a tourism sphere worker as a basis for pursuit a successful professional activity

Марценюк, М. (M. Martseniuk) and Фельцан, І. (I. Feltsan) (2015) Емотивна компетентність працівника сфери туризму, як запорука здійснення успішної професійної діяльності (Communicative competence of a tourism sphere worker as a basis for pursuit a successful professional activity. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.59). pp. 128-131.

[thumbnail of 48.pdf] PDF - Published Version
Download (333kB)

Анотація

Основою будь-якої економічної діяльності є ділове спілкування. Від рівня його опанування залежить успіх переговорів, ефективність взаємодії з партнерами та клієнтами. Сфера відпочинку функціонує на перетині різних
культур, що характеризуються комунікативними нормами. Комунікативна навичка є першочерговою при відборі
працівників туристичної сфери, проте, професійна туристична комунікація повинна бути емотивно коректною, та
не бути тотожною до балакучості. Емотивна компетентність є базою, на якій будуються успішні відносини між
клієнтами та тими, хто пропонує туристичну послугу.
(The basis for any economic activity lies in business communication. The level of its mastering speaks to the success of negotiations, effectiveness of cooperation with partners and clients. The sphere of leisure functions on intercrossing of different cultures, which are characterized by communicative norms. Communicative skill is the main criteria during personnel selection in tourism sphere, and it should be emotively correct and not be confused with overtalkativeness. Emotives are the words which are intended to express or evoke emotions. This principle is widely used in business environment as a tool of attracting
new clients, to captivate their attention. Emotive competence is a background of successful relations between clients and those which propose tourism services. Emotion is a basis which serves the successful business promotion no matter what particular sphere is under concern. Language of a company speaks for its attitude to the clients, it is through the assessed lexis that the customer decides whether to buy a product or not.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Лемент, епітафіон, надгробок, ars moriendi, vanitas vanitatum, барокова поезія, макабричний дискурс (Сry, epitafion, headstone, ars moriendi, vanitas vanitatum, baroque poetry, macabre discourse)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 04 Лип 2016 12:39
Остання зміна: 04 Лип 2016 12:39
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4776

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент