Курченко, Л. (L. Kurchenko) (2016) Kласифікація вступних вимог університетів німецькомовного ареалу Європи щодо рівня володіння німецькою мовою (Classification of Admission Requirements to German Language Proficiency in Universities of the German-Speaking Area in Europ). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.61). pp. 184-186.
PDF
- Published Version
Download (347kB) |
Анотація
У статті описуються і класифікуються вступні умови з німецької мови університетів німецькомовного ареалу
Європи і демонструється необхідність пристосовувати навчальні результати з іноземної мови в українських вишах
до вимог спільного європейського освітнього простору/
(The article deals with admission requirements to German language proficiency of the top universities in the German speaking area in Europe. A variety of German language competence certification tests, accepted in the best German-speaking universities in Switzerland, Germany and Austria have been described and classified, TestDAF has been spotted as the most suitable orientation point for the Ukrainian higher education to adjust language learning outcomes to the CEFR requirements
of the сommon European educational space in the framework of the Bologna process.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Німецька мова, вища освіта, Європа, Німеччина, Австрія, Швейцарія, Болонський процес, вступні вимоги (German language, higher education, Europe, Germany, Austria, Switzerland, Bologna process, admission requirements) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 26 Тра 2017 06:45 |
Остання зміна: | 26 Тра 2017 06:45 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5724 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |