Охріменко, Г. В. (H. Okhrimenko) and Якубовська, О. В. (О. Yakubovska ) (2016) Особливості використання пропагандистського методу «анонімний авторитет» у друкованих ЗМК (на прикладі польської та російської преси). Global world : науковий альманах, 2 (ІI). pp. 155-159.
PDF
- Published Version
Download (528kB) |
Анотація
Визначено сутність поняття «пропаганда», зокрема акцентовано на інформаційно-психологічній природі пропагандистського впливу, та подано характеристику засобів масової комунікації як суб’єкта маніпуляції свідомістю споживача інформації. Описано основний метод пропаганди «анонімний авторитет», який активно використовується деякими журналістам для обґрунтування недостовірної інформації. Подано результати інформаційного моніторингу російської та польської преси на наявність випадків використання пропагандистського методу
«анонімний авторитет» авторами статей. Було доведено універсальний характер використання такого методу представниками обох закордонних друкованих мас-медіа. Споживачеві інформації запропоновано рекoмендaції щодо захисту від медійного пропагандистського впливу: перевіряти вказані посилання на джерела щодо об’єктивності та достовірності інформації; нaмaгaтиcя виокремити iнтенцiї aвтoрa статті тощо.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Пропаганда, метод «анонімний авторитет», друковані ЗМК, джерело інформації |
Теми: | За напрямами > Загальний відділ > Газети. Преса. Прес-центр. |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Ірина Погончук |
Дата розміщення: | 06 Лис 2017 10:32 |
Остання зміна: | 06 Лис 2017 10:32 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6266 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |