Соціальна реклама як засіб реалізації державної політики зайнятості населення

Дарда, Т. В. (T. Darda) (2010) Соціальна реклама як засіб реалізації державної політики зайнятості населення. Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації" (Вип. 2). pp. 12-19.

[thumbnail of 2_10_2.pdf] PDF - Published Version
Download (408kB)

Анотація

У статті охарактеризовано явище соціальної реклами як засіб діяльності Державної служби зайнятості у боротьбі з масовим безробіттям. Основна увага звернена на особливості подачі інформації у соціальній рекламі кадрового типу.(In the article the phenomenon of the social advertisement is described as a mean of activity of Government service of employment in the fight against mass unemployment. Basic attention is appealed on the special features of serve of information in the social advertising of trained type.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Соціальна реклама, кадрова реклама, Державна служба зайнятості, центр зайнятості.(Advertising, trained advertising, Government service of employment, center of employment.)
Теми: За напрямами > Суспільні науки > Соціологія
За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 26 Тра 2011 11:34
Остання зміна: 26 Тра 2011 11:34
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/644

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент