Соціальна реклама як засіб реалізації державної політики зайнятості населення

Дарда, Т. В. (T. Darda) (2010) Соціальна реклама як засіб реалізації державної політики зайнятості населення. Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації" (Вип. 2). pp. 12-19.

[thumbnail of 2_10_2.pdf] PDF - Published Version
Download (408kB)

Abstract

У статті охарактеризовано явище соціальної реклами як засіб діяльності Державної служби зайнятості у боротьбі з масовим безробіттям. Основна увага звернена на особливості подачі інформації у соціальній рекламі кадрового типу.(In the article the phenomenon of the social advertisement is described as a mean of activity of Government service of employment in the fight against mass unemployment. Basic attention is appealed on the special features of serve of information in the social advertising of trained type.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Соціальна реклама, кадрова реклама, Державна служба зайнятості, центр зайнятості.(Advertising, trained advertising, Government service of employment, center of employment.)
Subjects: by fields of science > Social science > Sociology
by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 26 May 2011 11:34
Last Modified: 26 May 2011 11:34
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/644

Actions (login required)

View Item View Item