Використання методів соціологічного дослідження у вимірюванні ефективності ПР-діяльності

Бабій, Р. (R. Babii) (2010) Використання методів соціологічного дослідження у вимірюванні ефективності ПР-діяльності. Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації" (Вип. 2). pp. 167-174.

[thumbnail of 2_10_20.pdf] PDF - Published Version
Download (406kB)

Анотація

У статті розглянуто основні методи соціологічного дослідження, які використовуються у процесі оцінювання ПР-діяльності організації. Вибір методів дослідження залежить від напрямку оцінювання (оцінювання результативності, продуктивності, економічних показників), а також етапу отримання результатів - проміжних чи кінцевих.(In article the author considers the main methods of sociological research used in the process of evaluation of PR activity. The choice of methods depends on the direction of research evaluation (evaluating the effectiveness, efficiency, productivity, economic performance), and phase results - intermediate or final.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: ПР-діяльність, ефективність, соціологічне дослідження, результати.(Public relations, effectiveness, sociological research, results.)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 27 Тра 2011 08:32
Остання зміна: 27 Тра 2011 08:32
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/652

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент