Використання методів соціологічного дослідження у вимірюванні ефективності ПР-діяльності

Бабій, Р. (R. Babii) (2010) Використання методів соціологічного дослідження у вимірюванні ефективності ПР-діяльності. Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації" (Вип. 2). pp. 167-174.

[thumbnail of 2_10_20.pdf] PDF - Published Version
Download (406kB)

Abstract

У статті розглянуто основні методи соціологічного дослідження, які використовуються у процесі оцінювання ПР-діяльності організації. Вибір методів дослідження залежить від напрямку оцінювання (оцінювання результативності, продуктивності, економічних показників), а також етапу отримання результатів - проміжних чи кінцевих.(In article the author considers the main methods of sociological research used in the process of evaluation of PR activity. The choice of methods depends on the direction of research evaluation (evaluating the effectiveness, efficiency, productivity, economic performance), and phase results - intermediate or final.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ПР-діяльність, ефективність, соціологічне дослідження, результати.(Public relations, effectiveness, sociological research, results.)
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 27 May 2011 08:32
Last Modified: 27 May 2011 08:32
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/652

Actions (login required)

View Item View Item