Основні види конкурентних відносин на внутрішньому ринку промислової продукції

Мірко, Н. В. (2009) Основні види конкурентних відносин на внутрішньому ринку промислової продукції. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.12). pp. 257-267.

[thumbnail of 33.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (113kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено основні види конкурентних відносин на внутрішньому ринку промислової продукції, що існують
у нерозривній єдності з товарним виробництвом та ринком.
Проаналізовано сучасний стан та перспективи оздоровлення
ситуації на внутрішньому ринку промислової продукції з урахуванням впливу світової економічної кризи.
(The main aspects of competitive relations at the home market of industrial production have been researched, that exist in inseparable unity with the trade manufacturing and market. Contemporary condition and perspectives of sanitation situation at the home
market of industrial production, taking into account influence of the world economy crisis have been analysed.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Конкуренція, промислова продукція, ринкова економіка, грошово-кредитна система, економічна криза, зовнішньоекономічний курс держави, диверсифікація виробництва, монополія (Competititon, industrial goods, market economy, money and credit system, economic crisis, foreign economic statedirection, producton diversification, monopoly)
Теми: За напрямами > Економіка
За напрямами > Економіка > Фінанси
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Марія Беженар
Дата розміщення: 26 Січ 2018 13:05
Остання зміна: 26 Січ 2018 13:05
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6708

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент